Červen 2012

škola v přírodě Oboz

13. června 2012 v 13:30 | Michal Řehák |  zprávy z akcí
V pondělí 4.6 2012 jsme jeli se školou na Slapy. V hezkém prostředí bily jsme ubytovaný v chatkách. Byl jsem v chatce s Pepou Matějem a Zdenkem. Mohli jsme použít šlapadla a projet se po Vtavě. Byl tam úžasnej výhled na lesy na skály a na vodu, taky tam byl čerstvý vzduch. Docela tam dobře vařili. Dělali jsme tyto činosti - hráli vybijenou a fotbal přehazku a dělali jsme vlajku. Nejvíc se my líbilo: Stezka, po té stezce jsme sbírali obálky v nich byl úkol kterí jsme plnili a pak jsme šli do lesa.
Tam jsme splnili předposlední úkol a pak jsme šli hledat truhličku v kterí jsme na li bombony. Kterí jsme sin rozdělili a pak jsme šli zpátky na místo určení.
Asi pojedu příští rok za se moc se my to tam líbilo.

comenius

13. června 2012 v 13:27 | Martin Niederle |  zprávy z akcí
Byli u nás cizinci z Belgie a z Anglie a připravili nám hru kin-ball. Hra se hraje s velikým míčem. Míč nesmí spadout na zem a musí celí drušstvo udržet ho ve vzduchu. Ale míč se píchl a nemohli jsme hrát. Ale ještě jsme hráli vybijenou. Před jejích náštěvou jsme vyzdobili třídu: vyrobili jsme čuracího panáčka MannekenPis, dělali jsme vlajky,vyistavili jsme Bigben a ještě most.

Škola v přírodě-Slapy

13. června 2012 v 13:26 | Karolína Soukupová |  zprávy z akcí
V pondělí 4.6. jsme odjeli se školou na Slapy.
Počasí bylo střídavé,ve čtvrtek jsme se byli dokonce koupat.
Byli jsme ubytovaní v chatičkách byla jsem v chatce s Terezou ,Bárou a Ivou.
Jídlo mi tam chutnalo kromě první večeře,byla to rajská.
Celý program nám připravovaly Eliška a Lenka z organizace:Semiramis.
Líbilo se mi když jsme se projížděli na šlapadlech po Vltavě.
Byla tam hrozně ledová voda.
Program se týkal prevence proti: alkoholu,drogám,cigaretám a šikaně.
Napsali jsme si pravidla na kterých jsme se schodli celá skupina.
Za porušení pravidel následoval odhlasovaný trest: Dělali jsme zvuky a pohyby,ostatními vybraného zvířete,délka trestu trvala 2.minuty.
Nejvíce se mi líbila hra: otrok a otrokář,donutila nás k zamyšlení se nad tím jak se chováme k ostatním.
Celkově to tam bylo moc fajn,za rok pojedu znovu.

Bažantnice

11. června 2012 v 15:32 | honza |  třídní projekty

Paní učitelka dostala nápad, že budeme dělat naučnou stezku. Nejdřív jsme si zjistili co žije v Bažantnici za zvířata a pak jsem zjiatili že rostliny rotou pak jsme zjistili že tady žije hodně zajimavejch zvířat tak jsme natrhali klacky na ně jsme přilepily papíry s informacemi o zvířatech , např.
Skokan zelený, skokan hnědý a máme tady i stromy např lípu, dub….

Stezka Projekt

11. června 2012 v 15:28 | Zdeněk Horký |  třídní projekty
Paní učitelka přišla s nápadem, že vytvoříme Naučnou stezku po Bažantnici, nám se to líbilo, tak každý dostal domů práci. Našim úkolem bylo vyhledat informace o rostlinách a živočiších. Co tam můžete najít: např. ropuchu, včely lesní a vodoměrku. Stezka začíná u naší školy a končí u zahrádkářských kolonií. Dělali jsme to asi tak týden. Na projektu se podíleli: Martin Čermák, Vítek Bureš, Iva Heráková, David Urlych, Honza Blizman, Kamila Šmejkalová, Věra Mrázková, Libor Novotný

Naučná stezka

11. června 2012 v 15:26 | Vít bureš |  třídní projekty

NAUČNÁ STEZKA

Paní Učitelka nám řekla, ať si na počítačích vyhledáme chráněné živočichy a také chráněné rostliny. Zjištěné informace jsme vytiskly, zalaminátovali a přilepili je na kousek klacku pak jsme je zabodali k vrbě u školy, pak před školou, potom u dubu před školou, pak u lísky, černý bez….

Výtvarníci : Jan Blizman, Vít Bureš, Zdeněk Horký, Libor Novotní, Věra Mrázková, Kamila Šmejkalová,

Martin čermák, Iva Heráková, David Ulrych

Naučná stezka Bažentnice

4. června 2012 v 10:44 | David Ulrych |  třídní projekty

Dostali jsme za úkol vyhledat informace o rostlinách, živočiších a stromech, které najdeme v blízkém lese Bažantnice. Shromáždili sme všechny informace z internetu zalaminovali a nalepili na větve od stromu. Jednoho krásného dne naše třídní učitelka nás vzala sebou ven o vyučování, začali jsme zapichovat cedulky do země. Stezka začíná u vrby a pokračuje až k zahrádkářské kolonii. Cestou najdeme i struhu Jamborovku, kde žijí vzácné druhy žab.

Stezka Bažantnicí

1. června 2012 v 13:15 | Martin Čermák |  třídní projekty

Žáci deváté třídy vytvořili stezku lužním lesem Bažantnicí. Na stezkou můžete najít informace o živočiších a rostlinách které tady můžeme vidět. Stezku jsme udělali protože bereme v přírodopise životní prostředí. Naším úkolem bylo najít informace na internetu povidání o Poděbradské Bažatnicí. A o rostlinách a živočiších které žijí v Bažantnici. Vytiskli jsme to a zalaminátovali a přilepili tavicí pistolí na klacíky, které jsme umístili do lesa.